Marketingová analýza výroby a prodeje LED neonových výrobků – Nikita Doshin
Nikita Doshin
Bachelor's thesis
Marketingová analýza výroby a prodeje LED neonových výrobků
Marketing analysis of production and sales of LED neon products
Abstract:
Technologický rozvoj a moderní výrobky neustále přináší nové možnosti v podnikaní. V předložené práci bude prozkoumán jeden z nových druhů podnikaní – výroba a prodej LED neonových výrobků, který by nebyl možný bez nového typu LED pásek. Tento typ pásky, ke kterému se přidává slovo neon, má vizuálně hodně společného s klasickým neonem a zároveň má celou řadu výhod. Ale ne každá nová technologie je …moreAbstract:
Technological development and modern products constantly bring new opportunities in business. The thesis will explore one of these new types of business - the production and sale of LED neon products, which would not be possible without the new type of LED strips. This type of strip, to which the word neon is added, has a lot in common visually with the classic neon and at the same time has several …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2023
- Supervisor: doc. Mgr. Jitka Kumhálová, Ph.D.
- Reader: Petr Novotný, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOSHIN, Nikita. \textit{Marketingová analýza výroby a prodeje LED neonových výrobků}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Engineering. 2023. Available from: https://theses.cz/id/wbzb7j/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Technická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of EngineeringBachelor programme:
Trade and Business Dealing with Machinery
Theses on a related topic
-
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Alexandra Kheysman -
Cena díla a platební podmínka v režimu FIDIC
Michal Kámen -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Cena jako komunikační nástroj
Karel Kuruc -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Veronika Volfová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights