Komunikační strategie firmy v závislosti na typu produktu – Jan Kancnýř
Jan Kancnýř
Diplomová práce
Komunikační strategie firmy v závislosti na typu produktu
The Communication Strategy of the Company Depending on the Type of Product
Anotace:
Předkládaná diplomová práce na téma marketingová komunikace v závislosti na typu produktu bude ve své teoretické části definovat základní principy a pojmy využívané v reklamním prostředí, které následně porovnává s analyzovanými daty. Pro ně byly zvoleny dvě oblasti: rychloobrátkové zboží a málo vyhledávané služby v podobě pojišťovacích produktů. Porovnání bude zjišťovat, na jaké pořady navazují nebo …víceAbstract:
The submitted master's thesis on marketing communication with regard to the type of product has in its theoretical part as the main goal to define the basic principles and the terminology used in the advertising branch, which are further compared with the analysed data. Here have been chosen two areas: fast moving consumer goods and few sought services in the form of insurance products. This comparison …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54364
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Stanislav Tripes
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54364
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Marketing Communications for White Goods range of Samsung brand in Czech Republic
Tereza Pužíková -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas