Efektivita marketingové strategie vybrané firmy – Jakub Sauber
Jakub Sauber
Bakalářská práce
Efektivita marketingové strategie vybrané firmy
Efficiency of marketing strategy of the selected company
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou a návrhem úprav současné marketingové strategie vybrané firmy. V první kapitole je položen teoretický základ v podobě marketingového mixu služeb a uvedení problematiky marketingu na B2B trhu. Zároveň také řeší vhodnost klasického marketingu pro start-upy. V druhé kapitole již následuje samotné představení firmy, přiblížení českého trhu vzdělávání a shrnutí marketingové …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis and proposal of the current marketing strategy of the selected company. In the first chapter is laid the theoretical basis in the form of a marketing mix of services and specifics of marketing in the B2B market. It also addresses the suitability of classic marketing for startups. The second chapter is followed by the introduction of the company itself, the introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72758
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72758
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing Strategy of Hindustan Unilever Limited
Atman Trivedi -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Opětovný vstup na trh práce a další vzdělávání v oblasti ICT pohledem nezaměstnaných žen 50+
Anna - Marie Široká -
Užití e-shopu pro možnost exportu zboží na německý trh, začlenění problematiky do vzdělávání
Martina FEREŠOVÁ