Bc. Marie Dostálová
Master's thesis
Tvorba hodnoty ve zpětných tocích
Value creation in reverse flows
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je tvorba hodnoty ve zpětných tocích. V teoretické části jsou popsány zpětné toky a jejich řízení, dále hodnota ve zpětných tocích a její způsoby tvorby pro zákazníka a také legislativní požadavky v této oblasti. Druhá, praktická část, je věnována analýze reklamačního procesu podniku Alza.cz a.s. s cílem nalezení úzkého místa a zvýšení efektivity procesu jeho odstraněním …moreAbstract:
The subject of this thesis is value creation in reverse flows. The theoretical part describes the reverse flows and principals for managing them, as well as value in reverse flows and methods of creating value for the customers as well as legislative requirements in this area. The second part is practical and devoted to analyzing the claims process used by the e-commerce company Alza.cz with the aim …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ekc8i/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Use of modelling and simulation for improving a business process
Tural Aliyev -
Business process model editor
Richard Fíla -
Effects of Business Process Management
Marina Bolocan -
Business Process Management Taxonomy in Practice
Ivo Bek -
Optimization of Business Process Management
Joana Yeukai Maseya -
Use of modelling and simulation for improving a business process
Fredy Alberto Rodriguez Bautista -
Tvorba hodnoty v private equity fondech
Lukáš Lipowski -
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
Tomáš Kabeš