Ing. Tomáš Kabeš

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu

Customer Relationship Management and Creation of Value and Product’s Added Value
Anotace:
Tato práce se zabývá řízením vztahu se zákazníky a tvorbou hodnoty a přidané hodnoty produktu v prostředí firmy JH GROUP. V teoretické části práce jsou popsány základní termíny a procesy v oblasti řízení vztahu se zákazníky, marketingu a tvorby hodnoty a přidané hodnoty produktu. V praktické části bakalářské práce je popsána činnost firmy JH GROUP, provedena SWOT analýza a popsán vývoj nové výrobkové …více
Abstract:
This Thesis is dealing with the problem of the Customer Relationship Management and Creation of Value and Product´s Added Value in JH GROUP firm. The theoretical part of this Thesis describes the basic terms and processes in the Customer Relationship Management, Marketing and Creation of Value and Product´s Added Value. The practical part describes the activities of the company JH GROUP, SWOT analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní