Zhodnocení výdajů a spotřeby za potraviny u vybraných skupin obyvatelstva – Veronika Budinská
Veronika Budinská
Bachelor's thesis
Zhodnocení výdajů a spotřeby za potraviny u vybraných skupin obyvatelstva
Evaluation of food expenditures and consumption in selected population group
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá posouzením spotřeby a výdajů za potraviny u vybrané skupiny obyvatelstva, za kterou je zvolena mladá generace ve věku 20 – 30 let. Mezi vybrané druhy potravin spadá maso (vepřové, hovězí, telecí, drůbeží, zvěřina, králíci, skopové, kozí a koňské), ryby (sladkovodní a mořské), ovoce, zelenina a brambory. Veškerá použitá data k zobrazení vývoje výdajů a spotřeby jsou čerpána …viacAbstract:
This thesis deals with the assessment of consumption and expenditure on food in a selected population, which has been chosen for the younger generation aged 20 to 30 years. Among the selected types of food covered meat (pork, beef, veal, poultry, venison, rabbits, sheep, goats and horses), fish (freshwater and seafood), fruits, vegetables and potatoes. All the data used to depict trends in spending …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Tomáš Hlavsa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUDINSKÁ, Veronika. \textit{Zhodnocení výdajů a spotřeby za potraviny u vybraných skupin obyvatelstva}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/wc6m2l/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
null
Práce na příbuzné téma
-
Statistika spotřeby obyvatelstva
Jana Orendáčová -
Informace ze statistiky rodinných účtů a jejich pozice v současném výzkumu trhu
Lucie Plíšková -
Studie proveditelnosti otevření nového
Jana Flachsová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran
Názov
Vložil
Vložené
Práva