Markéta Krejčová

Diplomová práce

The Relationship Between Evaluation and Motivation of the Learner

The Relationship Between Evaluation and Motivation of the Learner
Abstract:
The theoretical part of this diploma thesis presents the concept of evaluation, including the definition, types, forms, functions and tools of evaluation, which focus on testing and different types of tests. Further, the concept and evaluation of communicative competence are discussed. Hereafter, the definition of motivation is introduced, followed with the essential approaches that underlie motivation …více
Abstract:
Teoretická část diplomové práce představuje celkový koncept hodnocení, zahrnujíc definice, typy, funkce a prostředky hodnocení, zde zejména soustředí na testování a různé typy testů. Dále je uvedena definice motivace, následují podstatné přístupy k teorii motivace, typy motivace a základní tipy, které slouží k vyvolání a udržení motivace u studentů. V závěru teoretické části je nabídnut názor na spojení …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2012
  • Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krejčová, Markéta. The Relationship Between Evaluation and Motivation of the Learner. Pardubice, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická