Rozvoj komunikačních dovedností u dětí s kochleárním implantátem – Bc. Eva Machalová
Bc. Eva Machalová
Bakalářská práce
Rozvoj komunikačních dovedností u dětí s kochleárním implantátem
Development of communication skills of children with cochlear implant
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou rozvoje komunikačních dovedností u dětí s kochleárním implantátem. Součástí práce jsou tři kapitoly, z nichž dvě jsou teoretické. Poslední kapitola je praktická a byla zpracována prostřednictvím kvalitativního výzkumu.Abstract:
Bachelor thesis deals with analysis of development of communication skills of children with cochlear implant. The thesis consists of three chapters. Two chapters are theoretical, third chapter is practical and has been composed by qualitative research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yp71d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Research on educational placement and school adjustment of children with cochlear implants
Jiaojiao WU -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Intrapersonální komunikace (ne)oddělitelnou složkou dramatického díla v návaznosti na Zichovu Estetiku dramatického umění a Osolsoběho Dramatické dílo jako komunikace komunikací o komunikaci
Petra Bruzlová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Komunikace ve veřejné správě obce Vendryně
Michaela Szlaurová -
Specifika komunikace v anglickém jazyce u dětí s narušenou komunikační schopností
Berenika Šenková