Vladimír Korbel
Bachelor's thesis
Marketing ve vyhledávačích
Search Engine Marketing
Anotácia:
Cílem práce je přinést ucelený pohled na problematiku marketingu ve vyhledávačích v kontextu internetového marketingu a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá třemi základními tématy. Optimalizace pro vyhledávače, internetová reklama a služby Google na podporu internetového marketingu. Praktická část je analýza přístupnosti, SEO analýza a marketingová analýza webových …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4489
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2008
- Vedúci: Vlasta Střížová
- Oponent: Roman Pecl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4489
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh, realizace a marketingová podpora aplikace z oblasti E-komerce
Luboš Kováč -
Methods of analysis applied on the e-shop Arsta
Jan Flégl -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz
David Křenek -
Role SEO v rámci internetového marketingu
Tereza Mádlová -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš