Klára Pokutová

Bakalářská práce

Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti

Marketing strategy of documentary movie V Síti
Anotace:
Tématem bakalářské práce je „Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti“. Teoretická část obsahuje základy dokumentárního filmu, dále pojednává o vzniku snímku, včetně marketingové strategie a marketingového mixu. Praktická část analyzuje marketingovou strategii s profinancováním filmu. Zde jsou využity marketingové nástroje a kanály. Toho je dosaženo ve kvalitativním šetření.
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is "Marketing strategy of documentary film In the Network". The theoretical part contains the basics of documentary film, and also discusses the origin of the film, including marketing strategy and marketing mix. The practical part analyzes the marketing strategy with film financing. Marketing tools and channels are used here. This is achieved in a qualitative survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Švehla

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní