Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti – Klára Pokutová
Klára Pokutová
Bakalářská práce
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Marketing strategy of documentary movie V Síti
Anotace:
Tématem bakalářské práce je „Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti“. Teoretická část obsahuje základy dokumentárního filmu, dále pojednává o vzniku snímku, včetně marketingové strategie a marketingového mixu. Praktická část analyzuje marketingovou strategii s profinancováním filmu. Zde jsou využity marketingové nástroje a kanály. Toho je dosaženo ve kvalitativním šetření.Abstract:
The topic of the bachelor thesis is "Marketing strategy of documentary film In the Network". The theoretical part contains the basics of documentary film, and also discusses the origin of the film, including marketing strategy and marketing mix. The practical part analyzes the marketing strategy with film financing. Marketing tools and channels are used here. This is achieved in a qualitative survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mofn3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Švehla
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Komunikační strategie firmy na zahraničním trhu
Kateřina Třmínková