Vizuální styl kavárensko-restauračního zařízení – BcA. Karolína Pálková
BcA. Karolína Pálková
Master's thesis
Vizuální styl kavárensko-restauračního zařízení
The Visual Style of Café-Restaurant Facility
Anotácia:
Teoretická část práce zahrnuje krátký exkurz do oblasti historie pohostinství a krátkou prognózu o tom, kam se bude pohostinství vyvíjet. V kapitole Corporate designu seznamuji čtenáře s aspekty, které jsou důležité při navrhování identity. Následně se práce věnuje hlediskům ovlivňující návštěvníka při výběru (návštěvy) podniku. Stěžejní kapitolou je vizuální analýza vybraných podniků z České republiky …viacAbstract:
A theoretical thesis includes a quick insight into the history of hospitality and short prognosis about the possible future of the field. In the chapter called Corporate Design I tried to introduced the main aspects, which are the most important in the creation of identity. Then I explored the reasons, which influence the customers in the choosing the place for a visit. The key chapter is the visual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr.A. Pavel Noga, ArtD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pálková, Karolína. Vizuální styl kavárensko-restauračního zařízení. Zlín, 2018. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Graphic Design
Práce na příbuzné téma
-
K obraně vlasti buď připraven: Propagace branné výchovy prostřednictvím krátkého filmu v letech 1945–1960
Kateřina Šardická -
Společně k dílu, společně k jídlu: Filmová propagace a dobové koncepty zdravého životního stylu v letech 1945–1959
Eliška Malečková -
Film jako nástroj propagace destinace cestovního ruchu
Michaela Lagínová -
Značka a její propagace
Nadezda Tuzhilkina