Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky – Ing. Veronika Štědráková
Ing. Veronika Štědráková
Bakalářská práce
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Totaly clean. Argumentation and persuasion in TV commercials for washing powders and detergents
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na to, jak ženy vnímají televizní reklamy na prací prášky a čistící prostředky. Zároveň se zabývá tím, jak právě tyto reklamy ovlivňují ženy při výběru detergentů, čím argumentují a jakým způsobem přesvědčují. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu o reklamě jako takové, médiích a přesvědčování. V praktické části je aplikován výzkum pomocí techniky focus group. …víceAbstract:
The bachelor study is focused on how women perceive TV commercials on laundry detergents. It also studies affects of these commercials on women’s choice of a detergent and what are the key commercial claims that induce women to buy the detergent. The theoretical part is based on professional advertisement and media literature. The practical past is based on focus group research. The focus group consisted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/olz15/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTĚDRÁKOVÁ, Veronika. \textit{Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/wct0h1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Segmentation of washing detergents in the Czech Republic
Gabriela Pejlová -
Tenzidy pro šetrné prací prostředky
Lina Kieuová -
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Jitka Jelínková -
Děti v TV spotech jako prostředek manipulace
Alesia Rubachova -
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
Alexandra Marčeková -
Spoty SPOZ a ČSSD ve volbách do PSP 2013: sémiotická analýza
Lucie Barnetová -
Neuroekonomie: Analýza spotřebitelského chování a vnímání televizních spotů
Petr Červenka -
Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research
Ermela Likaj