Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků – Ing. Radek Chvosta
Ing. Radek Chvosta
Bakalářská práce
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Customer satisfaction survey and identification of needs, requirements and expectations of customers
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vyhodnocení současných průzkumů spokojenosti a průzkumů přání, potřeb a očekávání zákazníků společnosti CompuGroup Medical Česká republika s.r.o. V návaznosti na zjištěné skutečnosti jsou v bakalářské práci navrženy změny způsobů vedení průzkumů stejně jako změny spočívající v nastavení pravidelnosti a četnosti jednotlivých typů průzkumů. Výsledky obsažené v této bakalářské …víceAbstract:
The theme of this thesis is to assess current satisfaction surveys and surveys wishes, needs and expectations of customers of CompuGROUP Medical Česká republika s.r.o. In response to detected facts there are changes in methods of keeping surveys as well as changes in setting of regularity and frequency of various types of surveys suggested in the thesis. The results contained in this thesis can be …víceKlíčová slova
firma inovace průzkum spokojenost zákazník Company innovation survay satisfaction customer
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w9mzl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Use of mobile technologies in customer processes
Georg Rockel -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali -
Customer Management in the Energy Company
Shijing Zhang -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Svobodná firma
Radan Mlčůch -
Firma V. F. Červený & synové
Pavel Hlubuček -
Vergleichende Analyse von Werbetexten der E-shop-Firma Zalando (Deutsch-Tschechisch)
Markéta Dolečková -
Firma v konkurenčním prostředí
Celine Jana Krátká