Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků – Ing. Radek Chvosta
Ing. Radek Chvosta
Bachelor's thesis
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Customer satisfaction survey and identification of needs, requirements and expectations of customers
Abstract:
Tématem bakalářské práce je vyhodnocení současných průzkumů spokojenosti a průzkumů přání, potřeb a očekávání zákazníků společnosti CompuGroup Medical Česká republika s.r.o. V návaznosti na zjištěné skutečnosti jsou v bakalářské práci navrženy změny způsobů vedení průzkumů stejně jako změny spočívající v nastavení pravidelnosti a četnosti jednotlivých typů průzkumů. Výsledky obsažené v této bakalářské …moreAbstract:
The theme of this thesis is to assess current satisfaction surveys and surveys wishes, needs and expectations of customers of CompuGROUP Medical Česká republika s.r.o. In response to detected facts there are changes in methods of keeping surveys as well as changes in setting of regularity and frequency of various types of surveys suggested in the thesis. The results contained in this thesis can be …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w9mzl/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHVOSTA, Radek. \textit{Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/wcuw00/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Use of mobile technologies in customer processes
Georg Rockel -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali -
Customer Management in the Energy Company
Shijing Zhang -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Svobodná firma
Radan Mlčůch -
Firma V. F. Červený & synové
Pavel Hlubuček -
Vergleichende Analyse von Werbetexten der E-shop-Firma Zalando (Deutsch-Tschechisch)
Markéta Dolečková -
Firma v konkurenčním prostředí
Celine Jana Krátká