Obchodní strategie a její význam pro úspěch MSP – Bc. Šárka Měkutová
Bc. Šárka Měkutová
Master's thesis
Obchodní strategie a její význam pro úspěch MSP
Business strategy and its importance for small and medium enterprises
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá obchodní strategií malých a středních podniků, jejíž význam je po teoretické stránce uveden v první kapitole. V rámci strategického řízení je obchodní strategie rozebrána z hlediska postupu vedoucího k jejímu vytvoření a představení typů analýz. Na základě analýz prostředí vybraného podniku je v praktické práci navržena strategie rozvoje společnosti.Abstract:
This thesis deals with business strategy in small and medium-sized enterprises. The importance of this strategy is theoretically presented in the first chapter and in the context of the Strategic Management is the strategy discussed in terms of the process leading to its creation and submission of types of analysis. The practical part is designed by the development strategy based on the analysis of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/df8uu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Oponent: Ing. Patricia Jakešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Ján Ondreják -
Využití účetního informačního systému pro zlepšení řízení solventnosti, likvidity a stavu zásob v malých a středních podnicích
Jan Krejčí -
Strategický a operativní controlling v malých a středních podnicích
Denis Solomennikov -
Žádoucí posun paradigmatu vůdcovství a vedení lidí v malých a středních podnicích
Marcela Loubalová -
Význam a účinnost Českomoravské záruční a rozvojové banky při podpoře malého a středního podnikání
Lukáš Teplý -
A Framework For Embedding A Strong Brand-Oriented Culture And Its Implications For Enterprises: African And European MSMEs' Evidence
Christian Nedu Osakwe