Lenka Opichalová

Bakalářská práce

Motivace zaměstnanců v Call centru

Employee Motivation in Call Centre
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je motivace zaměstnanců v Call Centru. Zabývá se motivací, řízením a rozvojem zaměstnanců v organizaci. Práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část definuje důležité pojmy, vybrané motivační teorie, způsoby odměňování, motivace a rozvoje zaměstnanců. V praktické části je analyzována motivace zaměstnanců v Call Centru GE Money Bank, a.s. Na základě provedeného …více
Abstract:
The main theme of this bachelor thesis is motivation of employees in Call Centre. The thesis deals motivation, leading and development of people in an organization. The thesis is divided to several parts. The theoretical part defines important concepts, motivation theories and methods of rewarding, motivation and development of people. In the practical part of the thesis, there is analysis of motivation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedoucí: Věra Válková
  • Oponent: Petra Owczarzy

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava