Denis Lehotský

Bakalářská práce

Marketing strategy of big corporations

Marketingová strategie velkých korporací
Anotace:
Tato práce, krom historického vývoje jedněch z nejznámějších a nejúspěšnějších firem v oblasti IT ve světě, zkoumá efektivnost a finální přeměnu staré Avaye na novou. Zaměřoval jsem se na zásadní marketingové a obchodní faktory, které hrají roly ve velmi komplikované přeměně, do té doby velmi úspěšné telekomunikační firmy. V první části práce je detailně popsaná a vysvětlená marketingová strategie …více
Abstract:
This work, besides historical evolution, and pathway of one of the most known and successful IT enterprises in the world, evaluates efficiency and final transition of Avaya. I focused on crucial marketing and business factors that play the main role in the plot of a very difficult transformation of till that time very successful telecommunication company. In the first part of work is detailly described …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2018
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Petr Studnička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74783

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business