Marketing strategy of big corporations – Denis Lehotský
Denis Lehotský
Bakalářská práce
Marketing strategy of big corporations
Marketingová strategie velkých korporací
Anotace:
Tato práce, krom historického vývoje jedněch z nejznámějších a nejúspěšnějších firem v oblasti IT ve světě, zkoumá efektivnost a finální přeměnu staré Avaye na novou. Zaměřoval jsem se na zásadní marketingové a obchodní faktory, které hrají roly ve velmi komplikované přeměně, do té doby velmi úspěšné telekomunikační firmy. V první části práce je detailně popsaná a vysvětlená marketingová strategie …víceAbstract:
This work, besides historical evolution, and pathway of one of the most known and successful IT enterprises in the world, evaluates efficiency and final transition of Avaya. I focused on crucial marketing and business factors that play the main role in the plot of a very difficult transformation of till that time very successful telecommunication company. In the first part of work is detailly described …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74783
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2018
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Petr Studnička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74783
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Algoritmické obchodní strategie
Petr Kouba -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová