Denis Lehotský

Bachelor's thesis

Marketing strategy of big corporations

Marketingová strategie velkých korporací
Abstract:
Tato práce, krom historického vývoje jedněch z nejznámějších a nejúspěšnějších firem v oblasti IT ve světě, zkoumá efektivnost a finální přeměnu staré Avaye na novou. Zaměřoval jsem se na zásadní marketingové a obchodní faktory, které hrají roly ve velmi komplikované přeměně, do té doby velmi úspěšné telekomunikační firmy. V první části práce je detailně popsaná a vysvětlená marketingová strategie …more
Abstract:
This work, besides historical evolution, and pathway of one of the most known and successful IT enterprises in the world, evaluates efficiency and final transition of Avaya. I focused on crucial marketing and business factors that play the main role in the plot of a very difficult transformation of till that time very successful telecommunication company. In the first part of work is detailly described …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 8. 2018
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Petr Studnička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74783