Denis Lehotský
Bachelor's thesis
Marketing strategy of big corporations
Marketingová strategie velkých korporací
Abstract:
Tato práce, krom historického vývoje jedněch z nejznámějších a nejúspěšnějších firem v oblasti IT ve světě, zkoumá efektivnost a finální přeměnu staré Avaye na novou. Zaměřoval jsem se na zásadní marketingové a obchodní faktory, které hrají roly ve velmi komplikované přeměně, do té doby velmi úspěšné telekomunikační firmy. V první části práce je detailně popsaná a vysvětlená marketingová strategie …moreAbstract:
This work, besides historical evolution, and pathway of one of the most known and successful IT enterprises in the world, evaluates efficiency and final transition of Avaya. I focused on crucial marketing and business factors that play the main role in the plot of a very difficult transformation of till that time very successful telecommunication company. In the first part of work is detailly described …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74783
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2018
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Petr Studnička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74783
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Algoritmické obchodní strategie
Petr Kouba -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová