Corporate social responsibility and its role in the public relations – Ing. Darina Khomenko
Ing. Darina Khomenko
Diplomová práce
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Anotace:
Diplomová práce poskytuje obecný přehled o konceptu sociální odpovědnosti firem (CSR) a související disciplíně - vztahy s veřejností (PR). V této práci jsou sledovány hlavní definice, principy, mechanismy a modely konceptu CSR. Výzkum poskytuje zjištění o pozitivním vzájemném vztahu mezi programy CSR a PR prokázanými příklady společností z různých oborů podnikání. Průzkum provedený v praktické části …víceAbstract:
The following Diploma Thesis provides a general overview of the Corporate Social Responsibility (CSR) concept and related discipline – Public Relations (PR). In this paper, the main definitions, principles, mechanisms, and models of the CSR concept are observed. The research provides the findings on the positive interrelation between CSR and PR programs illustrated by examples of the companies of different …víceKeywords
Corporate Social Responsibility (CSR) Public Relations (PR) corporate reputation corporate communications sustainable development brand management responsibilities society stakeholders corporate social marketing consumer demands environment socially-responsible brands CSR impact on consumers’ choice
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nign5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić