Modely řízení kvality a jejich význam pro firmu – Ing. Silvia Ďuríková
Ing. Silvia Ďuríková
Bakalářská práce
Modely řízení kvality a jejich význam pro firmu
Quality management models and their importance for company
Anotace:
Práce analyzuje současný model řízení kvality ve vybrané společnosti a vymezuje problematické oblasti. Praktická část se věnuje analýze stávajících procesů v organizaci s cílem vytvořit soubor opatření a návrhu pro zlepšení modelu řízení kvality. Pro identifikaci klíčových procesních nedostatků a jejich příčin jsou kombinovány tři zásadní metody, tj. procesní mapy, analýza rizik (Ishikawův diagram …víceAbstract:
The Bachelor Thesis analyzes current model of quality management in selected company and identifies problem areas. The practical part is devoted to the analysis of existing processes in the organization in order to create a set of measurments and proposals for improving the quality management model. To identify key procedural deficiencies and their causes are combined three major methods, ie. process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oyv54/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: RNDr. Jiří Kubín
- Oponent: Ing. Ludvík Filip
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Food Quality Management
Jan Wegmann -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Data Quality Management in Data Integration
Rithy Ly -
Data Quality Management in International Distribution Company
Petr Nekula -
Optimization of Quality Management System in a Company Producing Medical Devices
Štěpán Tichý -
Korporátní quality management
Martin Turek -
Management kvality poskytovaných služeb v gastronomii
Eva Šulecová -
The Role of Quality Management System in a Ghanaian Bank
Esther Oppong