Výkonnostní online marketing v event managementu – Bc. Jiří Skala
Bc. Jiří Skala
Diplomová práce
Výkonnostní online marketing v event managementu
Online performance marketing in event management
Anotace:
Primárním cílem této diplomové práce je implementace principů výkonnostního online a offline marketingu při organizaci eventových kampaní a zhodnocení kritérií pro úspěšnost takových akcí pro vybranou společnost produkující alkoholický nápoj. Nástrojem pro tuto práci je mimo jíné popis činnosti brand ambassadora ve vybrané společnosti a vysvětlení fungování student brand ambassador programu pro tuto …víceAbstract:
The primary objective of this thesis is to implement the principles of online and offline performance marketing in the organization of event campaigns and to evaluate the criteria for the success of such events for a selected alcoholic beverage company. The tool for this thesis is, among other things, a description of the activities of the brand ambassador in the selected company and an explanation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skala, Jiří. Výkonnostní online marketing v event managementu. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémové inženýrství a informatika
Práce na příbuzné téma
-
Digitální aktivace značky
Milan Fořt -
Rebradning a aktivace značky studijního programu Honors Academia
Anna Dohnalová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Rodičovská mediace online interakcí: Jak matky přistupují k online interakcím s neznámými lidmi u svých dospívajících dětí?
Anna Jančevová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online podnikání - možnosti vydělávání peněz v dnešní online době
Daniel Prouza -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva