Bc. Lucie Mádlová

Master's thesis

Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia

Influence of Shopping Environment on Shopping Decision-making in Company Calzedonia
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem prodejního prostředí na nákupní rozhodování zákazníků ve firmě Calzedonia. Nejprve se práce věnuje jednotlivým charakteristikám prodejního prostředí, ze kterých se prodejna skládá, přesněji prvkům interiéru a exteriéru. Hlavní pozornost práce je zaměřena na konkrétní vlivy prodejního prostředí, které ovlivňují rozhodování zákazníka. Dále pak je rozebrána problematika …more
Abstract:
This thesis examines the influence of sales environment on purchasing decisions of customers in the Calzedonia company. Firstly, it focuses on the individual characteristics of the sales environment of which the store is composed, more precisely on interior and exterior components. The main attention of the thesis is focused on specific sales environment factors that influence the purchasing decision …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: PhDr. Jiří Němec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní