Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia – Bc. Lucie Mádlová
Bc. Lucie Mádlová
Master's thesis
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Influence of Shopping Environment on Shopping Decision-making in Company Calzedonia
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem prodejního prostředí na nákupní rozhodování zákazníků ve firmě Calzedonia. Nejprve se práce věnuje jednotlivým charakteristikám prodejního prostředí, ze kterých se prodejna skládá, přesněji prvkům interiéru a exteriéru. Hlavní pozornost práce je zaměřena na konkrétní vlivy prodejního prostředí, které ovlivňují rozhodování zákazníka. Dále pak je rozebrána problematika …moreAbstract:
This thesis examines the influence of sales environment on purchasing decisions of customers in the Calzedonia company. Firstly, it focuses on the individual characteristics of the sales environment of which the store is composed, more precisely on interior and exterior components. The main attention of the thesis is focused on specific sales environment factors that influence the purchasing decision …moreKeywords
Calzedonia dotazníkové šetření in-store komunikace kritéria efektivnosti merchandising nákupní atmosféra nákupní rozhodování prodej prodejní asistentka prodejní prostředí prvky exteriéru prvky interiéru respondent smyslová komunikace zákazník. Calzedonia questionnaire survey in-store communication effectiveness criteria shopping atmosphere buying decisions sales sales assistant sales environment exterior features interior features sensory communication customer.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kjns6/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Jiří Němec
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Efektivita in-store komunikace na českém trhu
Lucie Nikodémová -
Sestavení marketingového plánu organizace a kritéria jeho efektivnosti.
Petra Štádlerová -
Sestavení marketingového plánu podniku/organizace a kritéria jeho efektivnosti
František Svoboda -
Komunikace zdravotních sester s osobami se zdravotním postižením
Petra KREČMEROVÁ -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová