Bc. Matej Kiška

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie vybrané módní značky

Proposal of marketing strategy for specific fashion brand
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu stávající marketingové strategie značky a jejího marketingového prostředí s cílem vytvoření návrhu nové marketingové strategie, která pomůže značce efektivně dosahovat strategické a marketingové cíle. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na literární rešerši dostupných a odborných publikací na téma marketingových strategií pro hloubkové pochopení dané problematiky …více
Abstract:
The thesis is focused on the analysis of the existing marketing strategy of the brand as well as its marketing environment, with the aim of creating a proposal for a new marketing strategy that will help the brand effectively achieve its strategic and marketing goals. The theoretical part of the thesis is focused on literature research of available publications on the topic of marketing strategies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Martin Přibyl, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON