Návrh marketingové strategie vybrané módní značky – Bc. Matej Kiška
Bc. Matej Kiška
Master's thesis
Návrh marketingové strategie vybrané módní značky
Proposal of marketing strategy for specific fashion brand
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu stávající marketingové strategie značky a jejího marketingového prostředí s cílem vytvoření návrhu nové marketingové strategie, která pomůže značce efektivně dosahovat strategické a marketingové cíle. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na literární rešerši dostupných a odborných publikací na téma marketingových strategií pro hloubkové pochopení dané problematiky …moreAbstract:
The thesis is focused on the analysis of the existing marketing strategy of the brand as well as its marketing environment, with the aim of creating a proposal for a new marketing strategy that will help the brand effectively achieve its strategic and marketing goals. The theoretical part of the thesis is focused on literature research of available publications on the topic of marketing strategies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Reader: Martin Přibyl, Ph.D. MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová