Návrh marketingové strategie vybrané módní značky – Bc. Matej Kiška
Bc. Matej Kiška
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie vybrané módní značky
Proposal of marketing strategy for specific fashion brand
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu stávající marketingové strategie značky a jejího marketingového prostředí s cílem vytvoření návrhu nové marketingové strategie, která pomůže značce efektivně dosahovat strategické a marketingové cíle. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na literární rešerši dostupných a odborných publikací na téma marketingových strategií pro hloubkové pochopení dané problematiky …víceAbstract:
The thesis is focused on the analysis of the existing marketing strategy of the brand as well as its marketing environment, with the aim of creating a proposal for a new marketing strategy that will help the brand effectively achieve its strategic and marketing goals. The theoretical part of the thesis is focused on literature research of available publications on the topic of marketing strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Martin Přibyl, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová