Analýza a implementace PPC reklamního systému – Roman Černý
Roman Černý
Bakalářská práce
Analýza a implementace PPC reklamního systému
Analysis and Implementation of PPC Advertising System
Anotace:
V této bakalářské práci analyzuji již existující reklamní systémy pro následnou implementaci webové aplikace vlastního reklamního systému. Práce popisuje, co je to reklamní systém, jak funguje, jaké formáty reklam může nabízet a jejich definici, výběr reklamy pro zobrazení a jak se lze vypořádat s neplatným provozem na webu. Dále jsou v práci popsány jednotlivé reklamní systémy (Google Ads, Seznam …víceAbstract:
In this bachelor thesis I analyse already existing advertising systems for implementation of my own web application of advertising system. This thesis describes the ad system, how it works, what ad format types it can offer, how it chooses relevant ad for display and how to deal with click fraud on a website. Further described in work are individual advertising systems (Google Ads, Seznam Sklik, Facebook …víceKlíčová slova
Reklamní systém Obsahová síť Vyhledávací síť Google Adsense Facebook Ads Google Ads Google AdWords Seznam Sklik Sklik Partner Twitter Ads LinkedIn Ads Etarget Remarketing Retargeting Google Analytics Click Fraud Botnet Crawler Apache Lucene Apache Solr ElasticSearch Redis NoSQL Key-value MySQL memory tabulky MetronicKeywords
Advertising system Display network Search network Google Adsense Facebook Ads Google Ads Google AdWords Seznam Sklik Seznam Partner Twitter Ads LinkedIn Ads Etarget Remarketing Retargeting Google Analytics Click Fraud Botnet Crawler Apache Lucene Apache Solr ElasticSearch Redis NoSQL Key-value MySQL memory tables Metronic
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/136277
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Radoslav Fasuga
- Oponent: Libor Holub
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu
Tomáš Schwarz -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Veronika Čmolíková -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Jiří Matýsek -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Eliška Sedláčková -
Možnosti systémů Google Ads a Seznam Sklik
Daniela KRULICKÁ -
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková