Společensky odpovědné podnikání z pohledu spotřebitele – Thuy Dung Tranová
Thuy Dung Tranová
Bakalářská práce
Společensky odpovědné podnikání z pohledu spotřebitele
Corporate Social Responsibility from Consumer’s point of view
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá konceptem společenské odpovědnosti firem z pohledu spotřebitele. Práce zmiňuje základy společensky odpovědného podnikání a jeho historický vývoj. Dále se zabývá základními pilíři CSR a zákonitostmi mezi nimi. Prostor je věnován také teorii spotřebitele, jeho preferencím a základním principům spotřebního rozhodování. V praktické části je provedena analýza vnímání společensky …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the concept of corporate social responsibility from a consumer perspective. The work mentions the basics of socially responsible business and its historical development. It also deals with the pillars of CSR and the laws between them. Space is also devoted to consumer theory, its preferential and basic principles of consumer decision-making. The practical part analyzes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83795
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Zuzana Džbánková
- Oponent: Pavel Sirůček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83795
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić