Vliv sociálních sítí na prodej vozů ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. – Vlada Kyrychenko
Vlada Kyrychenko
Bachelor's thesis
Vliv sociálních sítí na prodej vozů ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
The impact of social networks on car sales at Škoda Auto a.s.
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je komplexní zhodnocení marketingové komunikace společnosti Škoda Auto a.s. na sociálních sítích. Dílčími cíli je vytvoření literární rešerše se zaměřením na marketingovou komunikaci, online komunikaci a sociální sítě, dále provedení analýzy aktuálního využívání sociálních sítí a provedení marketingového výzkumu. Marketingový výzkum bude zaměřen na zjištění motivace a …viacAbstract:
The main objective of the bachelor thesis is a comprehensive evaluation of the marketing communication of Škoda Auto a.s. on social media. Sub-objectives include conducting a literature review focusing on marketing communication, online communication, and social networks, as well as analyzing the current utilization of social media and conducting marketing research. The marketing research will focus …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Jiří Kulhánek, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Marketing and Sales Management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova
Názov
Vložil
Vložené
Práva