Komunikační strategie v maratonské turistice se zaměřením na RunCzech – Tereza Velhartická
Tereza Velhartická
Master's thesis
Komunikační strategie v maratonské turistice se zaměřením na RunCzech
The communication strategy in marathon tourism with focus on RunCzech
Abstract:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit jednotlivé formy komerčních komunikací běžeckého seriálu RunCzech a podat návrhy na zlepšení do budoucna. Teoretická část podrobněji popisuje jednotlivé formy komerčních komunikací, definuje základní pojmy ze sportovního marketingu a z oblasti sportovního cestovního ruchu. Analytická část se věnuje maratonské turistice, představuje organizaci Prague …moreAbstract:
The aim of the Master's thesis is to analyse and assess the commercial communications of RunCzech and give recommendations for the future marketing plans. The theoretical part describes in details all of the forms of commercial communications, defines the basic terms from the field of sport marketing and sport tourism. The analytical part deals with the marathon tourism and introduces the organisation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40761
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2014
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Zoran Bartek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40761
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations nadačního fondu
Tereza SOKOLOVÁ -
Jak zvládnout propouštění zaměstnanců z hlediska vztahů s médii a veřejností (public relations)
Petr Václavík