Tereza Velhartická

Master's thesis

Komunikační strategie v maratonské turistice se zaměřením na RunCzech

The communication strategy in marathon tourism with focus on RunCzech
Abstract:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit jednotlivé formy komerčních komunikací běžeckého seriálu RunCzech a podat návrhy na zlepšení do budoucna. Teoretická část podrobněji popisuje jednotlivé formy komerčních komunikací, definuje základní pojmy ze sportovního marketingu a z oblasti sportovního cestovního ruchu. Analytická část se věnuje maratonské turistice, představuje organizaci Prague …more
Abstract:
The aim of the Master's thesis is to analyse and assess the commercial communications of RunCzech and give recommendations for the future marketing plans. The theoretical part describes in details all of the forms of commercial communications, defines the basic terms from the field of sport marketing and sport tourism. The analytical part deals with the marathon tourism and introduces the organisation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2014
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Zoran Bartek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40761