Komunikační mix příspěvkové organizace Aquacentrum Teplice – Anna PARASKOVÁ
Anna PARASKOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikační mix příspěvkové organizace Aquacentrum Teplice
Communication mix subsidized organization Aquacentrum Teplice
Abstract:
Cílem práce bylo navrhnout komunikační mix pro AQUACENTRUM Teplice, který na základě informací o provedených změnách v bazénu osloví nové cílové skupiny. AQUACENTRUM Teplice zahájilo rekonstrukci stávajícího areálu a přístavbu nového plaveckého bazénu s úmyslem oslovit novou cílovou skupinu (rodiny s dětmi) a zároveň uspokojit stávající zákazníky. Cíl práce byl dosažen v několika krocích. Nejprve se …moreAbstract:
The aim of the thesis was to propose a communication mix for AQUACENTRUM Teplice, which based on information about the changes carried out the pool area would address new target groups. AQUACENTRUM Teplice started the reconstruction of the existing complex and the extension of a new swimming pool with the intention to address a new target group (families with children) and satisfy existing customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PARASKOVÁ, Anna. \textit{Komunikační mix příspěvkové organizace Aquacentrum Teplice}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2020. Available from: https://theses.cz/id/wf6daj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PARASKOVÁ, Anna. Komunikační mix příspěvkové organizace Aquacentrum Teplice. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav
Leona Nagy -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno
Dalibor Antonín -
Marketingová komunikace Muzea hl. města Prahy se zaměřením na výstavu Praha hoří
Andrea Jandová -
Online marketingová komunikace příspěvkové organizace Vysočina Tourism
Veronika Hanzálková -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci
Lukáš Nosek -
Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín
Lucie Hajdová