Bc. Veronika Strnadová

Bachelor's thesis

Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti

Activities form of sales promotion in a concrete company
Abstract:
Tématem této práce jsou aktivity podpory prodeje, které jsou složkou promotion, tedy jednoho ze 4P. Podpora prodeje si klade za cíl přesvědčit zákazníka ke koupi a tvoří přidanou hodnotu pro podnik i pro zákazníka. Definovala jsem cenové, necenové a informativní aktivity, které se využívají a jejich použití závisí na cílech podniku. Na základě teoretických poznatků jsem mohla analyzovat aktivity konkrétního …more
Abstract:
Subject matter of this work are activities of sales promotion which are component parts of promotion, one of 4P’s. The targets of sales promotion are to persuade a customer to buy a product. Moreover it generates added value for company and for customer. I have defined price, non price and informative activities which are used. The application of these activities consists in the corporate purposes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2010
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní