Digitální marketing v cestovním ruchu - Zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií – Klára Špačková
Klára Špačková
Bachelor's thesis
Digitální marketing v cestovním ruchu - Zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií
Digital Marketing in Tourism - Increasing of awareness of the Czech republic as a tourist destination on foreign markets via social media
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá digitálním marketingem v cestovním ruchu, přičemž jejím hlavním cílem je zhodnocení míry a způsobu zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií. Práce poskytuje jak teoretická východiska, tak i příklady z praxe v podobě hloubkové případové studie. Teoretická část popisuje rozdíl mezi marketingem a digitálním …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB9601
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petr Hruša, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPAČKOVÁ, Klára. \textit{Digitální marketing v cestovním ruchu - Zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/wffqbe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights