Tomáš Knejp

Master's thesis

Analýza a zdokonalení marketingové komunikace na B2B trhu společnosti Optimify s. r. o.

Analysis and improvement of marketing communication on B2B market of Optimify s. r. o.
Abstract:
Hlavním cílem práce je navrhnout kroky ke zdokonalení marketingové komunikace na B2B trhu společnosti Optimify s.r.o.. Dosáhnutí tohoto cíle je skrze dílčí kroky v rámci provedení kvalitní teoretické rešerše, kvantitativního výzkumu, analýzy současného stavu a následného sestavení jednotlivých doporučení. Tato práce zohledňuje základní aspekty charakteristik B2B trhu, chování příslušných osob na daném …more
Abstract:
The main objective of the thesis is to propose steps to improve marketing communication in the B2B market of Optimify s.r.o. The achievement of this objective is through partial steps in the framework of conducting a quality theoretical research, quantitative research, analysis of the current state and subsequent compilation of individual recommendations. This work takes into account the basic aspects …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2022
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Martin Paclík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86895