Analýza a zdokonalení marketingové komunikace na B2B trhu společnosti Optimify s. r. o. – Tomáš Knejp
Tomáš Knejp
Master's thesis
Analýza a zdokonalení marketingové komunikace na B2B trhu společnosti Optimify s. r. o.
Analysis and improvement of marketing communication on B2B market of Optimify s. r. o.
Anotácia:
Hlavním cílem práce je navrhnout kroky ke zdokonalení marketingové komunikace na B2B trhu společnosti Optimify s.r.o.. Dosáhnutí tohoto cíle je skrze dílčí kroky v rámci provedení kvalitní teoretické rešerše, kvantitativního výzkumu, analýzy současného stavu a následného sestavení jednotlivých doporučení. Tato práce zohledňuje základní aspekty charakteristik B2B trhu, chování příslušných osob na daném …viacAbstract:
The main objective of the thesis is to propose steps to improve marketing communication in the B2B market of Optimify s.r.o. The achievement of this objective is through partial steps in the framework of conducting a quality theoretical research, quantitative research, analysis of the current state and subsequent compilation of individual recommendations. This work takes into account the basic aspects …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86895
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: Martin Paclík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86895
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Secure software development process and tools for Android applications
Peter Franek -
Development and Implementation of Project Management Framework in Software Company
Maksym Rodin -
Management of Software Development and its Effects on Quality
Radwa Ibrahim Elsayed Mousa -
Analýza vývoje mobilní aplikace, zavedení na trh a následné budování její pozice a značky
Marek Bartoušek -
Zavádění nového výrobku na trh
Romana Nováková -
Development and Implementation of Project Management Framework in Software Company
Maksym Rodin -
Information systems integration and process optimization in a software company
Martin Jordán -
Software testing process improvement in software development company
Nikolai Sergienko