Bc. Michal Šlechta
Master's thesis
Metoda STP a práce s marketingovým mixem
STP Method and work with Marketing Mix
Abstract:
Předmětem mé práce je analýza stávajícího systému řízení marketingového mixu s ohledem na principy metody STP. Diplomová práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku Belet a.s. V první, teoretické, části práce jsou stanovena teoretická východiska pro využití jednotlivých prvků metody STP a práci s marketingovým mixem. Ve druhé části je nejprve charakterizován výše zmíněný podnik a následně …moreAbstract:
The aim of my diploma thesis is analysis of present marketing mix management with a view to principles of the STP Method. This Diploma thesis is worked out in condition of a middle sized company Belet a.s. In the first theoretical part, there is specified theoretical data for using of individual parts of the STP Method and the marketing mix. In the second part, there is firstly described a company …moreKeywords
Klíčová slova Marketing STP metoda segmentace segment targeting positioning marketingový mix marketingová strategie marketingový výzkum chování zákazníků produkt trh data. Keywords Marketing STP Method segmentation marketing mix marketing strategy marketing research customers behavior product market data.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tlqn2/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová