Bc. Michal Šlechta

Master's thesis

Metoda STP a práce s marketingovým mixem

STP Method and work with Marketing Mix
Abstract:
Předmětem mé práce je analýza stávajícího systému řízení marketingového mixu s ohledem na principy metody STP. Diplomová práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku Belet a.s. V první, teoretické, části práce jsou stanovena teoretická východiska pro využití jednotlivých prvků metody STP a práci s marketingovým mixem. Ve druhé části je nejprve charakterizován výše zmíněný podnik a následně …more
Abstract:
The aim of my diploma thesis is analysis of present marketing mix management with a view to principles of the STP Method. This Diploma thesis is worked out in condition of a middle sized company Belet a.s. In the first theoretical part, there is specified theoretical data for using of individual parts of the STP Method and the marketing mix. In the second part, there is firstly described a company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní