Jana Hladíková
Master's thesis
Employer branding ve společnosti Atlas Copco
Employer Branding of Atlas Copco
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nástroji interního a externího Employer Brandingu. V současném velmi konkurenčním prostředí se ukazuje, že firmy věnující zvýšenou pozornost budování značky zaměstnavatele, mají na trhu práce nezanedbatelnou konkurenční výhodu. Cílem práce je zhodnotit efektivitu využívání nástrojů Employer Brandingu ve společnosti Atlas Copco. Analýza interních nástrojů je provedena na základě …moreAbstract:
The thesis deal with the internal and external tools of Employer Branding. Recently, it has been shown, that companies paying special attention to buildindg an Employer Brand, have a significant competitive advantage in the labor market. The goal of this thesis is to evaluate the effectiveness of Employer Branding tools in Atlas Copco. The analysis of internal tools is based on the results of Insight …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80392
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2020
- Supervisor: Marcela Palíšková
- Reader: Kateřina Legnerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80392
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Motivace a angažovanost zaměstnanců
Adam Vaníček -
Zaměstnávání lidí se zdravotním nebo sociálním znevýhodněním jako součást personální strategie
Veronika Krotilová -
Zaměstnávání lidí se zdravotním nebo sociálním znevýhodněním jako součást personální strategie
Daniela Cmuntová -
Návrh a optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti IAC Group s.r.o.
Sára Caltová -
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Klára Žáková -
Personální politika zaměstnavatele (personální rozvoj, zaměstnanecké výhody a ostatní služby)
Andrea Jeriová -
Komunikační strategie zaměstnavatele jako součást personálního
Pavel Schmied -
Péče o zaměstnance, firemní strategie
Klára Vohnoutová