Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu – Bc. Tereza Hodková
Bc. Tereza Hodková
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Anotace:
Tato bakalářská práce, která je rozdělena do dvou hlavních částí, pojednává o spokojenosti zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu s názvem Autolakovna Jihlava, s. r. o., prostřednictvím výzkumu prováděného dotazníkovým šetřením a rozhovory. Dalším cílem je navrhnout zlepšovací opatření na základě zjištěných poznatků. Teoretická část vymezuje pojmy týkající se tématu bakalářské práce, které jsou …víceAbstract:
This bachelor thesis, which is divided into two parts, deals with customer satisfaction in a selected business subject called Autolakovna Jihlava, s. r. o. through research based on survey and series of interviews. The objective of this thesis is to propose improvements in accordance with the gathered information. The theoretical part at first defines terms related to the subject of this thesis. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/nszcp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2019
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Polanecká
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Vojtěch Těžký -
Etické problémy vlivu marketingové komunikace na dětskou populaci ve věku od 6 do 15 let
Aneta Balšánková -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Renata Nečesánková -
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Spokojenost zaměstnanců v rámci interního marketingu
Jana Blinková -
Spokojenost zaměstnanců v rámci interního marketingu
Aneta Teichmannová -
Interní marketing a zvyšování spokojenosti zaměstnanců ve vybrané organizaci
Petra Pozsgai