Vnímání pozice školního speciálního pedagoga z pohledu žáků základních škol – Bc. Kateřina FALEŠNÍKOVÁ, DiS.
Bc. Kateřina FALEŠNÍKOVÁ, DiS.
Master's thesis
Vnímání pozice školního speciálního pedagoga z pohledu žáků základních škol
Perception of the position of the school special educational needs teacher from the perspective of the elementary school pupils
Anotácia:
Školní speciální pedagog je v současné době často diskutovaným fenoménem a jeho role ve školním poradenském pracovišti není stále samozřejmostí v každé základní škole. Vzhledem k současným cílům inkluzivního vzdělávání však nabírá na důležitosti a jeho pomoc a péče žákům se speciálními vzdělávacími potřebami může být v mnoha ohledech velmi prospěšná a žádoucí. Úvodní část práce poskytla základní vhled …viacAbstract:
The school special education teacher is currently a frequently discussed phenomenon and his role in the school counselling center is still not a standard matter in every elementary school. However, given the current goals of inclusive education, it is raising in importance and its support and care of pupils with special educational needs can be very beneficial and desirable in many aspects. The introductory …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FALEŠNÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Vnímání pozice školního speciálního pedagoga z pohledu žáků základních škol}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/wg869w/.
Jak správně citovat práci
FALEŠNÍKOVÁ, Kateřina. Vnímání pozice školního speciálního pedagoga z pohledu žáků základních škol. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ