Metody čtení textu a jejich vliv na porozumění obsahu u žáků 1. stupně ZŠ – Barbora Vrbová
Barbora Vrbová
Master's thesis
Metody čtení textu a jejich vliv na porozumění obsahu u žáků 1. stupně ZŠ
Anotácia:
Teoretická část diplomové práce se zabývá vymezením pojmů gramotnost, negramotnost a čtenářská gramotnost. Pozornost je taktéž věnována problematice čtenářství a čtení, a to jak vymezení těchto pojmů, tak způsobům a metodám čtení textu, strategiím, etapám rozvoje čtenářství i faktorům ovlivňujícím čtenářskou gramotnost. Tato část diplomové práce se také věnuje českým výzkumům čtenářské gramotnosti …viacAbstract:
The theoretical part of the thesis deals with the definition of the concepts of literacy, illiteracy, and reading literacy. Attention is also paid to reading, namely the definition of these terms, as well as the ways and methods of reading texts, strategies of reading, stages of literacy development and factors influencing literacy. This part of the thesis deals with Czech reading literacy research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Věra Vykoukalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRBOVÁ, Barbora. \textit{Metody čtení textu a jejich vliv na porozumění obsahu u žáků 1. stupně ZŠ}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/wgazaq/.
Jak správně citovat práci
Vrbová, Barbora. Metody čtení textu a jejich vliv na porozumění obsahu u žáků 1. stupně ZŠ. Liberec, 2022. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální gramotnost žáků na vybrané střední odborné škole
Michaela Moudrá -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Finanční gramotnost studentů na vybraných středních školách v ČR
Nicola Sopková -
Čtenářská gramotnost u žáků 3. ročníků na vybraných základních školách
Iveta HRADCOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Geometrická gramotnost dítěte na konci předškolního vzdělávání
Kateřina Slavíková -
Finanční gramotnost žáků SŠ
Lucie Horáková -
Nástroje regionální politiky krajů, analýza, komparace vybraných krajů
Petra Soukupová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
29. 4. 2022