Bc. Kristina Hálková

Bachelor's thesis

Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží

Consumer behavior tendence in the purchase of selected goods
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu na tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží za použití dotazníkového šetření. Výzkum se zaměřuje na otázky týkající se nákupních zvyklostí respondentů, průměrných měsíčních výdajů za potraviny, kritérií pro výběr potravin, znalosti biopotravin, jejich označení a zjištění důvodu nákupu biopotravin. Z výsledků dotazníkového …more
Abstract:
The aim of this work is to perform marketing research on trends in consumer behavior when purchasing selected goods using questionnaires. The research focuses on issues related to the buying habits of the respondents, the average monthly expenditure on food, the criteria for selection on food, knowledge of organic foods, their labeling and detection due to buying organic food. From the results of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication