Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží – Bc. Kristina Hálková
Bc. Kristina Hálková
Bachelor's thesis
Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží
Consumer behavior tendence in the purchase of selected goods
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu na tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží za použití dotazníkového šetření. Výzkum se zaměřuje na otázky týkající se nákupních zvyklostí respondentů, průměrných měsíčních výdajů za potraviny, kritérií pro výběr potravin, znalosti biopotravin, jejich označení a zjištění důvodu nákupu biopotravin. Z výsledků dotazníkového …moreAbstract:
The aim of this work is to perform marketing research on trends in consumer behavior when purchasing selected goods using questionnaires. The research focuses on issues related to the buying habits of the respondents, the average monthly expenditure on food, the criteria for selection on food, knowledge of organic foods, their labeling and detection due to buying organic food. From the results of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vgcvt/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Biopotraviny na českém trhu
Petra Zajícová -
Biopotraviny na regionálním trhu
Karolína NOVÁKOVÁ -
Analýza nákupního chování na trhu biopotravin
Markéta Jarošová -
Současné trendy nákupního chování spotřebitelů při poptávce po biopotravinách a superpotravinách
Klaudie Mroščáková -
Analýza spotřebního chování v oblasti biopotravin
Jana Matějková -
Biopotraviny ve Zlínském kraji-návrh plánu komunikace pro menší maloobchodní prodejny
Ludmila SLEZÁKOVÁ -
Green marketing
Michal Papáček -
Označování vína a jeho význam pro marketing
Radim Ješina