Monika Kostková

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace vybrané firmy

Analysis of Marketing Communication of Selected Company
Anotácia:
Bakalářská práce analyzuje marketingovou strategii firmy LEGO Group, která se zaměřuje svými produkty na specifický trh dětských hraček. V této oblasti má dominantní postavení na trhu. Předmětem analýzy z hlediska jejich stávajícího marketingového mixu jsou komunikační kanály, kterých tato společnost využívá a zároveň analýza komunikačních aktivit přímé konkurence. Na základě výsledků analýz je v závěrečné …viac
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the marketing strategy of the LEGO Group, whose products target the specific market of children’s toys. It has a dominant market position in this area. The subject of analysis in terms of their current marketing mix are the communication channels that this company uses and at the same time the analysis of communication activities of direct competition. Based on the results …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2023
  • Vedúci: Ing. Veronika Březinová
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.