Diferenciace podoby a užití product placementu, aneb autorský producentský přístup Miloslava Šmídmajera – Bc. Zuzana Krupová
Bc. Zuzana Krupová
Bakalářská práce
Diferenciace podoby a užití product placementu, aneb autorský producentský přístup Miloslava Šmídmajera
The Differentiation and the usage of product placement in films of the producer Miloslav Šmídmajer
Anotace:
Bakalářská práce „Diferenciace podoby a užití product placementu v producentské tvorbě Miroslava Šmídmajera“ pojednává o způsobu prezentace a implementace product placementu do filmu a jeho vliv na finální podobu díla. Práce si klade za cíl představit trendy a postupy pro užití product placemntu a následně je demonstrovat na producentské tvorbě Miloslava Šmídmajera. V teoretické části se věnuji převážně …víceAbstract:
The bachelor's thesis „Differentiation of the form and use of product placement in the production of Miroslav Šmídmajer“ discusses ways of presentation and implementation of product placement into film and its influence on the final form of the work. The work aims to introduce trends and practice of the use of the product placement and then demonstrate them on the production of Miloslav Šmídmajer. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eqz61/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Mgr. Michal Večeřa, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tereza Bochinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRUPOVÁ, Zuzana. \textit{Diferenciace podoby a užití product placementu, aneb autorský producentský přístup Miloslava Šmídmajera}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/wgl33n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury
Práce na příbuzné téma
-
PRODUCT PLACEMENT V ČESKÝCH FILMECH PŘED A PO NABYTÍ ÚČINNOSTI ZÁKONA Č. 132/2010 SB. O AUDIOVIZUÁLNÍCH MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Anna MIMOCHODKOVÁ -
Product placement - komparace právních úprav v rámci vybraných zemí EU
Matěj Řičánek -
Právo proti nekalé soutěži a zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání
Dorota Rudelová -
Cesta product placement na televizní obrazovku
Alžběta Bláhová -
Analýza využívání product placement v českých televizních seriálech
Hana Grombířová -
Product placement v české kinematografické tvorbě
Martina Suková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Produkt placement, jako marketingová podpora v audiovizuálních dílech
Petr Pelc