Alternativní koncepce výuky se zaměřením na vybraný pedagogický směr – Kristýna Kořínková
Kristýna Kořínková
Bakalářská práce
Alternativní koncepce výuky se zaměřením na vybraný pedagogický směr
Alternative concept of teaching with a focus on the selected pedagogical direction
Anotace:
Cílem bakalářské práce je definovat pojem alternativní škola. Dále charakterizuje některé alternativní koncepce výuky. Je provedena hlubší analýza jednoho z nich. Výzkum se soustředí na porovnání činností žáků na školách alternativního směru a školách s běžnou výukou. Výzkum vychází z Flandersovi metody (metoda FIAS).Abstract:
A purpose of a bachelor thesis is define a concept alternative school. It characterizes some alternative concepts of teaching. There is done a deeper analysis of one of them. A research is focused on comparasion between studiing pupils from alternative school and pupils from regular school. The research is based on Flanderses method (method FIAS).
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8976
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jana Doležalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Daniela Vrabcová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Biologie / Biologie se zaměřením na vzdělávání, Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Waldorfská škola - alternativní přístupy v preprimárním vzdělávání v České republice
Barbora BITTMANOVÁ -
Waldorfská škola jako jedna z možností alternativního vzdělávání v České republice
Vilém Štál -
Hudební vzdělávání dětí v tradiční a alternativní základní škole
Blanka Kopečná -
Waldorfská škola a důvody rodičů pro její výběr
Barbora ŠOLTÉSOVÁ -
Alternativní směry v primárním vzdělávání
Lenka Adamová -
Výuka matematiky na Waldorfské alternativní škole
Martina HAVLOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva