Mgr. Barbora Hejná

Bakalářská práce

Mezigenerační učení mezi uvádějícím a začínajícím učitelem na základní škole

Intergenerational learning between mentor and beginning teacher in primary school
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá mezigeneračním učením mezi uvádějícím a začínajícím učitelem na základní škole. Cílem práce je zjistit, jak probíhá mezigenerační učení mezi uvádějícím a začínajícím učitelem na základní škole. Práce je pojata jako teoretickou-empirická. V teoretické části je popsán začínající učitel, uvádějící učitel a mezigenerační učení. V empirické části je prezentován výsledek výzkumné …více
Abstract:
This thesis deals with intergenerational learning between mentor and beginning teacher in primary school. A main goal of this thesis is to clarify the process of intergenerational learning between mentor and beginning teacher in primary school. The thesis is conceived as a theoretical-empirical. The theoretical part describes beginning teacher, mentor and intergenerational learning. The empirical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta