Bc. Jakub Kureš

Bakalářská práce

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy

Development of Tools for Audiovisual Advertisment
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj nástrojů audiovizuální reklamy. Teoretická část popisuje historický vývoj a efektivitu audiovizuální reklamy až po současnost.Seznamuje s důležitými historickými událostmi vývoje audiovizuální reklamy se zaměřením na reklamní průmysl v České republice. Dále se zaměřuje na možný vývoj audiovizuálních reklam v budoucnosti. V praktické části je dotazníkové šetření …více
Abstract:
Bechlor´s thesis is focused Development Of Tools For Audiovizual Advertisment. Theoretical part describes historical development and efectivity of audiovizual advertising up to the present. It presents main historical events of development and focuses on advertising industry in Czech republic. It also focuses on possible development of audiovizual advertisment in future. In practical part there is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Miroslav Dittrich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace