Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy – Bc. Jakub Kureš
Bc. Jakub Kureš
Bakalářská práce
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Development of Tools for Audiovisual Advertisment
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj nástrojů audiovizuální reklamy. Teoretická část popisuje historický vývoj a efektivitu audiovizuální reklamy až po současnost.Seznamuje s důležitými historickými událostmi vývoje audiovizuální reklamy se zaměřením na reklamní průmysl v České republice. Dále se zaměřuje na možný vývoj audiovizuálních reklam v budoucnosti. V praktické části je dotazníkové šetření …víceAbstract:
Bechlor´s thesis is focused Development Of Tools For Audiovizual Advertisment. Theoretical part describes historical development and efectivity of audiovizual advertising up to the present. It presents main historical events of development and focuses on advertising industry in Czech republic. It also focuses on possible development of audiovizual advertisment in future. In practical part there is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ftqwy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Miroslav Dittrich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu a product placement
Barbora Krakešová -
Skrytá reklama a product placement v českých mediích
Šárka Růžičková -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement ve videohrách
Jakub LACHMAN