Preventivní aktivity školní neúspěšnosti žáků 1. stupně ZŠ – Aneta HRŇOVÁ
Aneta HRŇOVÁ
Master's thesis
Preventivní aktivity školní neúspěšnosti žáků 1. stupně ZŠ
Prevention Activities to Reduce School Failure of Primary School Pupils
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na preventivní aktivity, které usilují o eliminaci školní neúspěšnosti žáků prvního stupně základní školy. Teoretická část je rozdělena do sedmi kapitol. Obsahem textu je literární rešerše vztahující se k tématu žáka na prvním stupni základní školy a dále se věnuje problematice jejich školní (ne)úspěšnosti. Cílem výzkumného projektu této práce je ověřit si přínos preventivních …viacAbstract:
The thesis is focused on prevention activities to reduce school failure of primary school pupils. The theoretical part is divided into seven chapters. The content of thesis is a literal research related to the topic of personality of primary school pupil and it interested of problematics of school failure these pupils. The aim of my research is prove benefit prevention activities at failured pupils …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2019
- Vedúci: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRŇOVÁ, Aneta. Preventivní aktivity školní neúspěšnosti žáků 1. stupně ZŠ. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Výchova v rodině a chování žáků prvního stupně základních škol z pohledu pedagogů
Vendula Dvořáková -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Resilience učitele prvního stupně ZŠ a agresivní žák
Nicola JANEČKOVÁ -
Pojetí smrti u žáků prvního stupně základní školy
Michaela Přindišová -
Kázeňské přestupky u nadaných žáků prvního stupně ZŠ ve Zlínském kraji
Tereza Homolová -
Role asistenta pedagoga při podpoře pozitivního klimatu v inkluzivní třídě základní školy
Sabina Křížová -
Názory pedagogů Férové základní školy na inkluzivní vzdělávání a na spolupráci s asistenty pedagogů
Monika Šponerová