Kamila Malá
Bakalářská práce
Influencer marketing na Instagramu
Influencer marketing on Instagram
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu influencer marketingu na sociální síti Instagram. Cílem práce je zjistit vliv influencerů na nákupní rozhodování českých uživatelů Instagramu a identifikovat postoje uživatelů k různým způsobům označování reklamy a sponzorovaného obsahu. Dál si práce klade za cíl zjistit, jakou roli v nákupním rozhodování spotřebitelů hraje informace o spolupráci influencera …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the phenomenon of influencer marketing on Instagram. The main aim of the thesis is to determine how influencers affect purchase decisions of Czech Instagram users and reveal consumers' attitudes towards different ways of disclosing sponsored content and also to define whether disclosing sponsored posts affects brand perception. The theoretical part defines important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77193
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77193
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
Giang Helen Phamová -
Management infuencer marketingu
Šimon Vojta -
Influencer marketing vybrané společnosti
Lucie Holíková -
Placená spolupráce jako součást influencer marketingu
Barbora Hančlová -
Inovativní marketing subjektu cestovního ruchu
Karolína Zirmová -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak