Kamila Malá

Bakalářská práce

Influencer marketing na Instagramu

Influencer marketing on Instagram
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu influencer marketingu na sociální síti Instagram. Cílem práce je zjistit vliv influencerů na nákupní rozhodování českých uživatelů Instagramu a identifikovat postoje uživatelů k různým způsobům označování reklamy a sponzorovaného obsahu. Dál si práce klade za cíl zjistit, jakou roli v nákupním rozhodování spotřebitelů hraje informace o spolupráci influencera …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the phenomenon of influencer marketing on Instagram. The main aim of the thesis is to determine how influencers affect purchase decisions of Czech Instagram users and reveal consumers' attitudes towards different ways of disclosing sponsored content and also to define whether disclosing sponsored posts affects brand perception. The theoretical part defines important …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77193

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management